Sant Andreu, je t’aîme

Benvolguda comunitat educativa, des de l’optativa d’arts escèniques ens complau presentar-vos el projecte final d’aquesta assignatura. Es tracta d’un curtmetratge que hem realitzat per parts, on diferents grups d’alumnes hem anat ideant cada secció adaptant-nos a una idea principal i desenvolupant la història al seu voltant.

L’objectiu inicial era tenir un producte cinematogràfic amb diversos fils argumentals i que tots els fets tinguessin, com a factor comú, el lloc on es duen a terme, en aquest cas, totes les històries passen al nostre districte de Sant Andreu. A cada grup, a més a més, se’ns va donar un sentiment a incloure dins la nostra secció. Per poder dur a terme aquest projecte, vam haver d’entendre com fer una escaleta i un guió per organitzar la gravació. D’igual manera, anteriorment també vam aprendre sobre els diversos angles que podia tenir una obra cinematogràfica i els seus usos, la inserció de música com a mètode per l’explicació d’històries, l’art de la interpretació i altres coneixements transmesos durant el procés d’aquesta optativa.

Però, sobretot, l’alumnat de 4t vam sentir una gran joia creant aquesta obra, que compta amb la suor i l’esforç de tots nosaltres per fer arribar-vos un curtmetratge que pugueu gaudir igual que nosaltres vam gaudir creant-lo. Així doncs, desitgem que els aprenentatges i temps posat dins d’aquesta obra us arribin un cop visualitzeu el projecte!

Ariadna

Albacete (4t d’ESO)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *