Ens regalen un lot de llibres

El Dídac Bautista ha donat a l’institut un lot de 22 llibres juvenils, que són el premi guanyat recentment per aquest alumne de Megalodon (2n d’ESO) al concurs de dibuix de l’Editorial Salamandra. Aquest certamen convocava infants de 7 a 12 anys a il·lustrar passatges de l’Ickabog, el darrer llibre de l’escriptora JK Rowling.

El Dídac va ser un dels 34 guanyadors -d’entre 2.000 aspirants- del concurs a l’edició de l’Amèrica del Sud i l’Estat Espanyol. Una part del premi és la impressió el dibuix en una pàgina de la novel·la en les edicions en català i castellà. L’altra, el lot de llibres infantils i juvenils, que tindrà com a destí el nostre centre.

Moltes gràcies Dídac!!

L'alumne mostra la caixa de llibres

L'alumne mostra els llibres

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *