El sol ens impulsa

alumnes aguantant els vehicles solars a la línia de sortida

Solar Race 20-21

L’alumnat de 2n d’ESO ha iniciat el seu pas per Treball Globalitzat enfrontant-se al repte de la Cursa Solar. Aquest curs hem portat a terme la primera edició d’aquesta cursa, una experiència trepidant de principi a fi.

Totes les participants d’aquesta cursa disposen dels mateixos recursos, el mateix motor i la mateixa placa fotovoltaica, a partir d’aquí la resta d’elements s’ha d’aconseguir amb fusta laminada o materials reciclats.

Requeriment

Construir un vehicle que funcioni amb energia solar capaç de recórrer 20 metres en línia recta el més ràpid possible!

Aquesta cursa es realitzarà sobre una superfície llisa i plana a finals d’octubre entre les 11 i les 13 hores i d’est a oest.

També caldrà cuidar l’aspecte del vostre vehicle i en tot cas ha d’aparèixer clarament inscrit el número del vostre grup.

Aplicant el procés tecnològic, tot l’alumnat ha fet front al repte de disseny i construcció del seu propi vehicle, un camí que ens ha portat a descobrir molts aspectes relacionats amb les energies renovables, el disseny gràfic, el treball amb materials i la mobilitat a la nostra ciutat; una experiència que hem volgut recollir en aquest vídeo.

Enhorabona a totes les Solar Racers per una feina tan intensa i ben feta.

Equip Solar Race