Un Carnestoltes de cine

alumnat disfressat fent una coreografia

El divendres 12 de febrer de 2021 vam celebrar el Carnestoltes a l’institut. Tot va començar a les 9:15 h. Només pel fet d’arribar mitja hora més tard de l’habitual, ja s’intuïa que seria un gran dia. A 1r d’ESO inicialment vam mirar una pel·lícula: En busca de Summerland a Aigua, Mamma mia a Foc, Campamento alienígena a Terra i Enola Holmes a Aire. A l’hora d’esmorzar no van faltar les cinematogràfiques crispetes preparades per l’AFA i després… va començar la festa!

D’entrada cada classe va immortalitzar la jornada amb una foto de grup. Va ser en aquell moment quan vam descobrir com s’havia disfressat cada comparsa. Aigua ens va animar amb personatges d’Anime. I de dibuixos animats japonesos vam passar a un clàssic. Sota el cartell de Disney, Foc ens va fer gaudir dels set nans i la Blancaneus, personatges d’Inside out i d’altres figurants d’aquest món màgic. Deixant enrere un any tan online, no podia faltar una referència a les dificultats de connexió. Amb una comparsa anomenada “Sin internet”, Terra, amb cactus, ocells i dinosaures, va simular el joc que Google té en pantalla quan no funciona internet. L’esportivitat d’Aire ens va oferir la comparsa “Olimpíades”, amb esgrima, kendo, patinadores, un equip de bàsquet, un de futbol, un altre de volei, un dinosaure com a mascota inflable i uns simpàtics animadors.

I en aquest mateix ordre, cada classe va fer una coreografia. L’esdeveniment va ser presentat per una alumna de Terra i la divertida professora de música. El professorat, vestit de pirata, ens va sorprendre també amb una coreografia al ritme de “L’himne dels pirates” de l’espectacle Mar i cel.

I per acabar, gran ballaruca amb una discografia prèviament seleccionada per l’alumnat. Un bon final per una gran jornada.

Dúnia

Terra 1r d’ESO

“Ara arriba Carnestoltes, tots sortim a donar voltes, ens posem una disfressa.” Un dia únic a l’any, quan tots i totes podem si ho desitgem, disfressar-nos i transformar-nos en una persona totalment diferent.

Aquest any a l’institut, donada la situació de grups bombolla, el Carnaval s’ha hagut d’adaptar, però no per això havia de ser menys divertit!!! Feia dies que cada grup classe pensava si anar tots i totes disfressats més o menys iguals seguint una temàtica o que cadascú sorprengués amb les seves habilitats transformadores.

El gran dia va arribar i després de mirar una pel.lícula a la classe, vàrem  sortir al pati a menjar-nos unes crispetes. Després vam tornar a l’aula per tal de practicar una coreografia amb la qual sorprendre a la resta de grups de l’escola.

Tots i totes preparats, uns més disfressats que altres, i segurament uns amb més ganes de celebrar aquest dia que altres, ens vam reunir a la pista de l’institut per a compartir una estona plegats respectant la distància necessària. Cada classe va sortir al mig del pati, la música va començar a sentir-se pels altaveus, i amb una mica de vergonya segurament, van intentar mostrar el nostre ball a la resta de companys.

Mean girls, Grease, Teletubbies, mascotes, víkings… van desfilar pel nostre institut. Però el grup més impactant, i suposo que tots i totes estareu d’acord amb mi, va ser un grup de pirates que ens va sorprendre amb un espectacle digne dels pirates més malvats que surcaven fa uns anys, els mars de La Sagrera Sant Andreu.

Dídac

Megalodon 2n d’ESO

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *