Des de l’Institut de l’Arboç estem de celebració pel reconeixement del Segell de Qualitat Europeu “European Quality Label” pel projecte eTwinning “Let’s Build a Bridge Between Cultures” que van realitzar els alumnes de 2n d’ESO el curs 2021-22. Els projectes eTwinning són programes de la Unió Europea per afavorir el coneixement de les llengües estrangeres a l’alumnat d’ensenyament primari i/o secundari a més d’una presa de contacte amb els trets culturals dels països amb els que col·laboren. És una institució molt important i aquest segell dona al nostre institut un reconeixement prestigiós en l’aprenentatge de les llengües.