Estada lingüística a Irlanda – 3r d’ESO – Curs 2023-2024

Els alumnes de 3r d’ESO de l’Institut de l’Arboç han viscut una enriquidora experiència durant la seva estada lingüística a Irlanda, del 2 al 7 de maig de 2024. Durant aquest viatge, han tingut l’oportunitat d’immersar-se en la cultura irlandesa, practicar l’anglès en un entorn real i conèixer de prop les tradicions locals.

Els estudiants han participat en activitats i tallers d’anglès, han visitat llocs d’interès com el Blarney Castle i els Penya-segats de Moher i han tingut la possibilitat de relacionar-se amb famílies locals. Aquesta experiència no només els ha ajudat a millorar el seu nivell d’anglès, sinó que també els ha permès créixer personalment i conèixer una nova cultura.

Després d’aquesta estada, els alumnes de l’Institut de l’Arboç tornen a casa amb nous coneixements, amistats i records inoblidables que els acompanyaran durant tota la seva vida.

[GALERIA D’IMATGES]