El Centre de Noves Oportunitats (CNO) a l’Institut de l’Arboç

El 17 d’abril els alumnes interessats de 4t de l’ESO han pogut assistir a la xerrada del Centre de Noves Oportunitats (CNO). El CNO ofereix un programa integral que combina diverses accions per als joves. Aquestes accions inclouen formació, voluntariat social, empoderament personal i competencial, i acompanyament estratègic en el disseny i desenvolupament dels projectes vitals i professionals dels joves. Algunes de les activitats que es duen a terme en aquests centres són:

• Formació professionalitzadora en competències: S’ofereix formació específica per desenvolupar habilitats i competències necessàries per a l’àmbit laboral.
  • Acompanyament a la formació reglada: Es dóna suport als joves en el seu procés d’escolarització i formació acadèmica.
  • Inserció laboral: Es proporcionen eines i recursos per facilitar l’entrada al mercat laboral.
  • Suport a l’escolarització i a la inserció: Es dóna orientació i seguiment perquè els joves puguin reprendre els seus estudis o accedir a oportunitats educatives.

És un espai on els joves poden trobar suport, formació i orientació per construir un futur.