Cangur 2024, concurs de matemàtiques

Cangur 2024

El passat 21 de març de 2024 una part dels estudiants de batxillerat va participar a la Prova Cangur 2024. La Prova Cangur és una activitat matemàtica impulsada per la societat internacional Le Kangourou sans Frontières i organitzada per la Societat Catalana de Matemàtiques, per estimular i motivar l’alumnat per a l’aprenentatge de la matemàtica; en voleu fer un tast?.

Aquest concurs agafa el format de concurs individual, amb l’objectiu que l’alumnat participi i dediqui una estona especial a divertir-se tot resolent els reptes plantejats. Els problemes es basen més en el raonament i l’enginy que en coneixements matemàtics específics.

El nostre alumnat va anar a la universitat Politècnica de Catalunya, que té una seu a la localitat de Vilanova i la Geltrú, i va gaudir moltíssim d’una estona matemàtica!