“A la corda fluixa” – Programa Salut i Escola (PSiE)

L’objectiu del programa Salut i Escola (PSiE) és millorar la salut dels adolescents mitjançant accions de promoció de la salut, de prevenció de les situacions de risc i d’atenció precoç per als problemes relacionats amb la salut mental, la salut afectiva i sexual, el consum de drogues, alcohol i tabac, en col·laboració amb els centres educatius i els serveis de salut comunitària presents en el territori.

Els dies 20 i 27 de febrer i 5 de març de 2024, l’alumnat de 1er d’ESO va participar en una xerrada sobre conductes de risc a l’adolescència a mans de la infermera i la psicòloga del CAP de l’Arboç. El taller va permetre crear un espai de diàleg i discussió molt enriquidor per a tothom.

Els objectius són:

• Parlar sobre conductes de risc front a diferents accions.
  • Conscienciar de la impporta`ncia que pot tenir aquestes conductes de risc a la seva vida.
  • Proporcionar eines per a que els i les joves desenvolupin hàbits, actituds i conductes responsables.