Programació General Anual del curs acadèmic 2021-2022

En aquest apartat hi ha disponible la Programació General Anual (PGA) corresponent al curs acadèmic 2021-2022. En aquesta es recull la concreció de les prioritats, de les activitats i del funcionament del centre per al curs escolar 2021-2022, i dels diferents àmbits de l’autonomia del centre, d’acord amb el Projecte Educatiu del Centre (PEC) i amb el Projecte de Direcció (PdD). El curs acadèmic 2021-2022 és el tercer en el qual presentem la Programació General Anual en format electrònic. Amb aquesta mesura facilitem que la informació arribi a la comunitat escolar. Proposem una PGA per al curs 2021-2022 que fa èmfasi en els següents aspectes:

1. Acompanyar emocionalment l’alumnat.
  2. Potenciar l’acció tutorial i l’orientació dels alumnes en col·laboració amb les famílies.
  3. Impulsar l’aprenentatge autònom i creatiu dels alumnes.
  4. Assegurar la inclusió i combatre la segregació.
  5. Eliminar decididament tot tipus de violència.
  6. Potenciar la llengua catalana com a vehicular.
  7. Promoure un professorat compromès amb el projecte educatiu del centre.
  8. Fomentar un lideratge distribuït orientat a la millora educativa.
  9. Reforçar la participació activa de les famílies i dels ajuntaments.
  10. Potencar la innovació, la recerca i la cultura avaluadora com a guia per a la transformació educativa.
  • PROGRAMACIÓ GENERAL ANUAL 2021-2022.
  1. Objectius generals, actuacions, indicadors, temporització i responsables (accés).
  2. Funcions dels càrrecs de coordinació (accés).
  3. Hores de reducció per càrrecs de coordinació (accés).
  4. Professorat i organigrama de centre (accés).
  5. Tutories i coordinacions per nivells (accés).
  6. Activitats extraescolars (accés).
  7. Matèries específiques de 1r, 2n i 3r d’ESO (1ESO, 2ESO, 3ESO).
  8. Matèries optatives/modalitat de 4t d’ESO (accés).
  9. Matèries optatives/modalitat batxillerat (1r de batxillerat2n de batxillerat).
  10. Organització curricular de l’ESO (accés).
  11. Organització curricular de Batxillerat (1r de batxillerat2n de batxillerat).
  12. Educació per a la sostenibilitat (accés).
  13. Calendari del curs 2021-2022:
    1. Calendari general del curs 2021-2022 (accés).
    2. Calendari dels primers dies de setembre de 2021 (accés).
    3. Calendari del mes de juliol de 2022:
      • El centre romandrà obert els dies laborables de l’1 al 20 de juliol de 2022, ambdós inclosos.
      • El centre romandrà tancat del 21 al 29 de juliol de 2022, ambdós inclosos.
      • Horari del personal docent durant els primers dies de juliol de 2022:
        • Referent normatiu: “Tot i que amb caràcter general, el mes de juliol es reserva perquè els professors puguin fer activitats de formació, la direcció del centre pot requerir la presència de professors els primers dies de juliol, en cas que es produeixin circumstàncies excepcionals que ho facin necessari”.
        • El professorat ha de deixar totes les tasques corresponents al curs 2021-2022 finalitzades el 30 de juny de 2022. Si algun docent té per finalitzar alguna tasca, per exemple alguna memòria, aleshores haurà d’assistir presencialment al centre el dia 1 de juliol de 2022 i posteriors fins finalitzar-les.
      • Calendari del mes d’agost de 2022: Tancat per vacances.
  14. Formació del professorat.
  15. Programa de Diversificació Curricular.
  16. Pla d’impuls a la lectura (accés).
  17. Programacions globals dels departaments i seminaris (accés).

REFERÈNCIES