“Busquem una altra Terra”: Projecte globalitzador de 1r d’ESO

Al llarg de la setmana del 13 al 16 de febrer els alumnes de primer d’ESO de l’Institut l’Arboç van participar en un projecte interdisciplinari fascinant, amb el títol “Busquem una altra Terra”, i que els ha portat a reflexionar sobre el tema candent del canvi climàtic i la necessitat de trobar un nou lloc habitable per a la humanitat.

Durant el projecte, conscients de les conseqüències del canvi climàtic i les amenaces per a les espècies terrestres, han investigat les possibilitats de trobar altres planetes habitables dins i més enllà del sistema solar. A través de la recerca i les activitats en equip, han desenvolupat habilitats per al seu aprenentatge i han compartit els seus descobriments en una exposició final a cada grup classe.

Després de la seva exposició final, els alumnes han portat les seves creacions als passadissos de l’institut. Les maquetes, que representen a escala els planetes del sistema solar, han captivat l’atenció dels companys d’altres cursos i professors, demostrant la creativitat de l’alumnat.

Ha sigut una experiència enriquidora que promogut la consciència ambiental i la curiositat científica entre els estudiants de 1r d’ESO.

[GALERIA D’IMATGES]