Informació per a les famílies i els alumnes que començaran 1r d’ESO el curs 2019/2020

Els alumnes que s’incorporen a 1r d’ESO el proper curs 2019-2020 venen, acompanyats pel tutor/a de l’escola, a fer una visita al centre durant el mes de maig. L’objectiu d’aquesta visita és facilitar la transició primària-secundària. En aquesta visita l’alumnat de 6è de primària coneix de primera mà el funcionament de l’institut, la tria de matèries específiques durant l’estiu, els aspectes més bàsics de funcionament del centre i algunes dates importants que cal recordar. La visita és guiada per la coordinadora pedagògica i, alhora, hi participen alguns alumnes de l’institut que expliquen la seva experiència.

A més d’aquestes visites dirigides als alumnes se’n fan d’altres dirigides als docents. La coordinació entre les escoles de primària i l’institut de secundària és habitual al llarg del curs. El seguiment per part de les escoles continua un cop començat el curs, almenys fins les festes de Nadal. A final de curs les reunions de coordinació entre escoles i institut s’incrementen amb la finalitat de donar la millor resposta educativa a cadascun dels futurs estudiants. Els alumnes de 1r i 2n d’ESO tenen dos esbarjos i no coincideixen amb alumnes d’altres nivells:

GESTIONS I DATES IMPORTANTS

• Matrícula a 1r d’ESODel dijous 20 al dimecres 26 de juny (per a l’alumnat que finalitza 6è de primària).
  • Reunió informativa d’Iddink (llibres de text per al curs 2019-2020)Dijous 27 de juny, a les 18:30h.
  • Comandes de llibres (PRESENCIAL):
    • Dijous 27 de juny. De 09.30h a 14.00h i de 15.00h a 17.00h (aquest dia està destinat a totes les famílies que vulguin fer comandes presencials).
    • Divendres 28 de juny. De 09.30h a 14.00h (aquest matí, només matí, està reservat a les famílies dels alumnes que finalitzen 6è de primària i que cursaran 1r d’ESO el proper curs 2019-2020).
  • Reunió d’inici de curs per a les famílies de 1r d’ESODimecres 4 de setembre, a les 17:30h.
  • Inici del curs escolar 2019-2020Dijous 12 de setembre a les 08.15h.