Tria de modalitat i matèries optatives de 2n de Batxillerat – Curs 2022-2023

Disposeu en aquest apartat de la informació i el procediment per triar la modalitat i les matèries optatives i/o específiques de 2n de Batxillerat que el/la vostre/a fill/a estudiarà el proper curs 2022-23. L’alumnat ja ha rebut l’assessorament per part del professorat de l’esmentat procediment. És important que parleu amb el/la vostre/a fill/a per tal de consensuar l’elecció d’aquestes matèries d’acord amb els estudis que vulgui fer en un futur proper.

Per facilitar l’elecció us suggerim les següents orientacions:

1. Llegiu el document introductori “PRESENTACIÓ BAT“ que inclou, entre d’altres, la distribució horària de les matèries comunes, de modalitat i específiques que oferta l’Institut de l’Arboç.
  2. Llegiu el document “DESCRIPCIÓ DE MATÈRIES DE BATXILLERAT (CURRÍCULUM)“ en què hi podreu trobar tota la informació de cadascuna de les matèries de Batxillerat; els seus objectius, els seus continguts i els seus criteris d’avaluació.
  3. Parleu i consensueu amb el/la vostre/a fill/a quines matèries s’adapten més, o són més afins, als futurs estudis que vol fer. En el cas que vulgui cursar estudis universitaris, caldrà que sempre tingueu en compte i prioritzeu les taules de Ponderació de les matèries de modalitat de 2n de batxillerat per a l’accés a la universitat a l’hora de fer l’elecció de matèries.
  4. Un cop fet això, heu d’accedir al formulari online per tal de formalitzar l’elecció de la modalitat i de les matèries optatives. Aquest formulari us permetrà escollir unes matèries o unes altres tot depenent de la modalitat de batxillerat que hagueu marcat. Heu d’emplenar el formulari amb les vostres dades com a pare/mare o tutor legal del/de la vostre/a fill/a.
  5. És important que abans d’emplenar el formulari tingueu clar quines matèries farà el vostre fill o filla perquè NOMÉS PODEU ENVIAR-LO UN SOL COP.
  6. El TERMINI per enviar l’elecció de matèries optatives és des d’avui dilluns dia 25 d’abril fins al diumenge 1 de maig de 2022 a les 23:59 hores.

L’ASSIGNACIÓ DE MODALITAT/OPTATIVES ESTÀ CONDICIONADA AL REQUISIT DE CONFIRMACIÓ DE PLAÇA QUE ES REALITZARÀ DEL 9 AL 10 DE MAIG.

LA TRIA DE MODALITAT I DE MATÈRIES DE 2n DE BATXILLERAT POT CONDICIONAR IGUALMENT QUE EL VOSTRE FILL/A SIGUI ASSIGNAT/ADA A UN DETERMINAT GRUP CLASSE O UN ALTRE SEGONS LES NECESSITATS ORGANITZATIVES DEL CENTRE.

Accés al formulari