Tria de modalitat i matèries optatives de 1r de Batxillerat – Curs 2022-2023

Disposeu en aquest apartat de la informació i el procediment per escollir la modalitat i les matèries optatives de 1r de Batxillerat que el/la vostre/a fill/a estudiarà el proper curs 2022-2023. L’alumnat ja ha rebut l’assessorament per part del professorat de l’esmentat procediment. És important que parleu amb el/la vostre/a fill/a per tal de consensuar l’elecció d’aquestes matèries d’acord amb els estudis que vulgui fer en un futur proper.

Per facilitar l’elecció us suggerim les següents orientacions:

1. Llegiu el document introductori “PRESENTACIÓ BAT“ que inclou, entre d’altres, la distribució horària de les matèries comunes, de modalitat i específiques que oferta l’Institut de l’Arboç.
  2. Consulteu els documents “Matèries 1r de Batxillerat curs 2022-2023“ en que hi podreu trobar les matèries i itineraris de Batxillerat que podeu triar i el document informatiu de les matèries específiques/optatives (algunes no s’hi troben per no disposar encara de la informació del currículum que encara s’ha d’aprovar).
  3. Parleu i consensueu amb el/la vostre/a fill/a quines matèries s’adapten més, o són més afins, als futurs estudis que vol fer. En el cas que vulgui cursar estudis universitaris, caldrà que sempre tingueu en compte i prioritzeu les taules de Ponderació de les matèries de modalitat de 2n de batxillerat per a l’accés a la universitat a l’hora de fer l’elecció de matèries.
  4. Un cop fet això, heu d’accedir al formulari online per tal de formalitzar l’elecció de la modalitat i de les matèries optatives. Aquest formulari us permetrà escollir unes matèries o unes altres tot depenent de la modalitat de batxillerat que hagueu marcat. Heu d’emplenar el formulari amb les vostres dades com a pare/mare o tutor legal del/de la vostre/a fill/a.
  5. És important que abans d’emplenar el formulari tingueu clar quines matèries farà el/la fill/a perquè NOMÉS PODEU ENVIAR-LO UN SOL COP.
  6. El TERMINI per enviar l’elecció de matèries optatives és des d’avui divendres dia 3 de juny fins al dijous 9 de maig de 2022, ambdós inclosos.

L’ASSIGNACIÓ DE MODALITAT/OPTATIVES ESTÀ CONDICIONADA AL REQUISIT DE CONFIRMACIÓ DE PLAÇA QUE ES VA REALITZAR DEL 4 AL 5 DE MAIG DE 2022

LA TRIA DE MODALITAT I DE MATÈRIES DE 1r DE BATXILLERAT POT CONDICIONAR IGUALMENT QUE EL VOSTRE FILL/A SIGUI ASSIGNAT/ADA A UN DETERMINAT GRUP CLASSE O UN ALTRE SEGONS LES NECESSITATS ORGANITZATIVES DEL CENTRE.

Accés al formulari