Prematrícula PAU 2020 – Matrícula PAP – Del 18 de febrer al 2 de març

En aquesta notícia disposeu dels detalls de l’accés i l’admissió a la Universitat. El dimarts 18 de febrer de 2020 s’inicia el termini per fer la prematrícula a la PAU 2020 i la matrícula a la Prova d’Aptitud Personal (PAP) per a l’accés als graus en Educació Infantil i en Educació Primària. El portal d’accés a la universitat, https://accesuniversitat.gencat.cat, permet per fer els tràmits de matrícula a la PAU, la preinscripció universitària i la PAP per a l’accés als graus en Educació Infantil i en Educació Primària.

TERMINIS

• Del 18 de febrer al 2 de març: prematrícula a la PAU 2020 de l’alumnat que l’any 2020 fa 2n de batxillerat.
  • Del 18 de febrer al 2 de març: matrícula de la Prova d’Aptitud Personal (PAP) per a l’accés als graus en Educació Infantil i en Educació Primària.
  • Del 15 al 27 de maig: matrícula de l’alumnat que l’any 2020 fa 2n de batxillerat.
  • 27 de maig: últim dia per formalitzar el pagament de la matrícula. No es retornarà l’import per matrícula incorrecta (alumnes suspesos de batxillerat, taxa de pagament incorrecta, …). Tan sols es pot efectuar el pagament si es té el batxillerat aprovat.
  • 3 de juny: inici de la preinscripció universitària (data provisional).

Tots els tràmits s’han de fer en els terminis establerts. No s’admetran matrícules fora de termini.

PAU 2020

Matrícula de la Prova d’aptitud personal (PAP) per a l’accés als graus en Educació

Calendari de la prova d’aptitud personal (PAP) per a l’accés als graus en Educació Infantil i Educació Primària.

1. Matrícula convocatòria ordinària: de dimarts 18 de febrer a dilluns 2 de març de 2020.
      • Dia de la prova convocatòria ordinària: dissabte 25 d’abril de 2020.
    2. Matrícula convocatòria extraordinària: de divendres 26 de juny a dimecres 1 de juliol de 2020.
      • Dia de la prova convocatòria extraordinària: dijous 16 de juliol de 2020.