Preinscripció per al Batxillerat del 18 al 25 d’abril – Curs 2024-2025

Preinscripció per al Batxillerat – Curs acadèmic 2024-2025

Al llarg d’aquest curs hem estat treballant l’orientació acadèmica i professional per acompanyar-vos en la continuïtat del vostre itinerari formatiu. Ara ha arribat el moment de la decisió final…. és l’hora de fer la preinscripció.

• Batxillerat
    1. Per a l’alumnat nou (que el curs actual no estudia a l’Institut de l’Arboç): del 18 al 25 d’abril de 2024.
        • Aplicatiu per fer la preinscripció de Batxillerat: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/estudis/batxillerat/inici/.
        • Full de Batxillerat amb informació general (accés).
        • Díptic de Batxillerat amb informació detallada (accés).
        • Si necessiteu ajuda per fer la preinscripció podeu escriure al correu electrònic de l’institut, e3007580@xtec.cat, i us donarem cita prèvia. L’atenció al públic per atendre la preinscripció de batxillerat es farà, amb cita prèvia, del 18 al 25 d’abril en horari de matí (08:30 a 13:30) i també el dimarts 23 d’abril per la tarda (16:00 a 18:00).
    2. Per a l’alumnat que estudia 4t d’ESO a l’Institut de l’Arboç el curs 2023-2024 i vol estudiar 1r de Batxillerat a l’Institut de l’Arboç el curs 2024-2025. Les vostres fills i fills us portaran a casa el full de matrícula i confirmació de plaça que haureu de retornar a la secretaria de l’institut complimentat i signat el divendres 12 i dilluns 15 d’abril. Aquesta gestió és necessaria per reservar plaça. Les places no confirmades s’afegiran a les disponibles per a l’alumnat nou.
    3. Per a l’alumnat que estudia 1r de Batxillerat a l’Institut de l’Arboç el curs 2023-2024 i vol estudiar 2n de Batxillerat a l’Institut de l’Arboç el curs 2024-2025. Les vostres fills i fills us portaran a casa el full de matrícula i confirmació de plaça que haureu de retornar a la secretaria de l’institut complimentat i signat el dimarts 16 i dimecres 17 d’abril. Aquesta gestió és necessaria per reservar plaça. Les places no confirmades s’afegiran a les disponibles per a l’alumnat nou.

Organitzacions curriculars
  • Organització curricular de l’Educació Secundària Obligatòria (accés).
  • Organització de les matèries optatives de 4t d’ESO (accés).
  • Organització curricular de 1r de batxillerat (accés).
  • Organització curricular de 2n de batxillerat (accés).

Referències

• Tríptic informatiu (accés).
  • Orientació formativa a 4t d’ESO (accés).
  • Orientació batxillerat (accés).
  • Presentació actualitzada del Batxillerat (accés).
  • Treball de RECerca de Batxillerat (TREC).
    • Presentació actualitzada per a la promoció 2023-2025 (accés).
    • Presentació actualitzada per a la promoció 2024-2026 (accés).
  • Presentació sessions orientatives pels grups de 4t d’ESO / per l’alumnat nouvingut de la Residència (accés).
  • Formulari de tria de matèries per alumnat que puja de 4t d’ESO a 1r de batxillerat (dates modificades: confirmació de plaça-del 12 al 15 d’abril / Preinscripció per alumnat nouvingut: del 18 al 25 d’abril / Termini per lliurar el formulari: 25 d’abril). El formulari de moment està tancat i no admet respostes.
  • Formulari de tria de matèries per alumnat que puja de 1r de batxillerat a 2n de batxillerat (dates modificades: confirmació de plaça 16 i 17 d’abril /  / Preinscripció per alumnat nouvingut: del 18 al 25 d’abril / Termini per lliurar el formulari: 25 d’abril). El formulari de moment està tancat i no admet respostes.
  • Presentació per a l’alumnat de 4t d’ESO que es matricula a 1r de batxillerat (promoció 2024-2026) (Dades actualitzades: accés al formulari de tria de matèries / Dates de confirmació de plaça / Dates de prematrícula per alumnat nouvingut / Enllaços a la presentació del TREC amb la nova proposta de planificació).
  • Publicació de l’oferta inicial (accés).
  • Publicació de l’oferta definitiva (accés disponible el 20 de juny).
  • Espai web del Batxillerat a l’Institut de l’Arboç (accés).
  • Espai web del Departament d’Educació sobre la Preinscripció: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/estudis/batxillerat/.
  • RESOLUCIÓ EDU/465/2024, de 22 de febrer, per la qual s’aproven les normes de preinscripció i matrícula d’alumnes als centres del Servei d’Educació de Catalunya i altres centres educatius, en els diversos ensenyaments sostinguts amb fons públics, per al curs 2024-2025.(accés).