L’alumnat de 2n de Batxillerat visita la Universitat Autònoma de Barcelona

El dia 24 de març l’alumnat de 2n de Batxillerat ha visitat la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) en el marc de les activitats d’orientació que es realitzen al llarg d’aquest curs. La visita a la UAB els ha servit per conèixer els graus que s’hi imparteixen, el seu campus universitari, les diferents facultats i els serveis que s’hi ofereixen.

2n de Batxillerat és un curs en que l’orientació esdevé l’element bàsic de la tasca educativa i ha de servir per tal de donar fonament a l’elecció que farà cada alumne. Així, l’equip de tutors, com a representants de l’equip docent de Batxillerat, duu a terme aquest exercici de forma coordinada amb cada família i cerca oferir als estudiants la millor proposta educativa i les millors eines perquè encertin a l’hora d’escollir el seu futur acadèmic.