Guanyador del sorteig de l’AMPA d’un IPHONE XR 64GB

Com cada any l’AMPA de l’Institut de l’Arboç va repartir talonaris de 100 números per al SORTEIG D’UN IPHONE XR 64GB a tots els alumnes del centre que són socis de l’AMPA i que han participat dels viatges que s’han organitzat al seu curs. Uns han anat de treball de síntesi, altres a Irlanda, o l’esquiada, o de final de curs a Praga o els de 2n BAT a les PAU.

La finalitat d’aquest projecte que fa l’AMPA cada any és que els alumnes que venguin el talonari de números puguin recaptar fins a 100€ que els serveixen per finançar la sortida i que el cost econòmic de les mateixes no sigui un impediment perquè les noies i els nois puguin gaudir dels diferents viatges que s’organitzen des del centre.

Aquest any ja tenim guanyador, l’Ismail Guerras, alumne de 1r BAT, a qui se li va lliurar el talonari de butlletes per finançar el seu viatge de final de curs a Praga. Felicitem al guanyador i desitgem a tothom un molt bon estiu en nom de tota la Junta de l’AMPA.