Activitats extraescolars 2020-2021

A partir del dilluns 12 d’octubre de 2020 començaran les activitats extraescolars organitzades amb la col·laboració de l’AMPA, que es duran a terme els dilluns, dimarts, dimecres i dijous, per la tarda, fins el dilluns 31 de maig de 2021.

Si esteu interessats en què el vostre fill/filla participi en alguna extraescolar cal que cal que complimenteu el full de petició d’extraescolars (serà disponible a partir dels primers dies d’octubre) i el lliureu a la secretaria de l’institut abans del dia 7 d’octubre de 2020.

L’oferta d’activitats extraescolars és la següent:

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS DEL CURS 2020-2021
  • ENGLISH COMMUNICATION (DILLUNS 15-18)
  • ESCACS EDUCATIU (DIMARTS 16-17)
  • BIBLIOTECA (DIMECRES 17.00-18.00)
  • BÀDMINTON / TENNIS TAULA (DIJOUS 16.30-17.30)
Les activitats són gratuïtes, a excepció de les que es detallen tot seguit.

English Communication té un cost de 30€ quadrimestrals. El primer pagament es farà el primer dia del primer quadrimestre, és a dir, el dilluns 12 d’octubre de 2020. El segon pagament es farà el primer dia del segon quadrimestre, és a dir, el dilluns 1 de febrer de 2021. Aquesta activitat està dirigida a alumnes des de 2n d’ESO fins 2n de batxillerat.

Les activitats són gratuïtes i es realitzaran en el centre, tal com es detalla en el full informatiu, que es facilitarà a final de setembre, un cop disposem del llistat definitiu d’activitats extraescolars.

DESCRIPCIÓ DE LES ACTIVITATS

ENGLISH COMMUNICATION

Aquesta activitat extraescolar està dirigida a tot aquell alumne, des de 2n d’ESO fins 2n de batxillerat, que vulgui potenciar la comunicació oral en llengua anglesa. L’activitat es realitzarà en l’Institut de l’Arboç els dilluns per la tarda.

ESCACS EDUCATIU (Nivells d’iniciació i bàsic)

El joc d’escacs, és un innovador mitjà per millorar les capacitats i les actituds dels alumnes; doncs amb la pràctica dels escacs van assolint, d’una manera lúdica i divertida, eines per afrontar els reptes als que s’enfronten diàriament els adolescents, tant dins com fora de les aules…

BIBLIOTECA

El dimecres per la tarda l’Institut de l’Arboç obrirà sota la supervisió d’una professora. Si teniu previst a estudiar i treballar a la biblioteca cal que us inscriviu a l’activitat, atès que la capacitat d’assistents és  limitada.

BÀDMINTON / TENNIS TAULA

Té com a objectiu principal ensenyar les tècniques bàsiques d’aquests esports, tot aprenent les normes i les regles del joc a través de la pràctica, la qual s’orientarà com una manera de gaudir del temps de lleure. Aquests esports el poden practicar conjuntament nois i noies. Hi ha la possibilitat de participar en els Jocs Esportius Escolars de Catalunya.