Objectius de l’Estratègia Digital Docent (EDD)

Embarcats en un nou repte: Estratègia Digital de Centre

L’estratègia digital és un gran repte que necessita temps per desenvolupar-se. A l’Institut de l’Arboç hem posat fil a l’agulla i hem ideat uns objectius que, un cop assolits, permetran crear-ne de nous i així anar avançant cap a una fita cada vegada més ambiciosa. Aquests objectius són:

1. Millorar la competència digital dels docents.
    • Actuacions: formació interna de centre.
    • Indicador: taxa de docents que la realitzen.
  2. Millorar l’acollida digital.
    • Actuacions: creació del pla d’acollida digital docent.
    • Indicador: document elaborat (fet / no fet).
  3. Millorar la competència digital de l’alumnat.
    • Actuacions: desplegament d’activitats curriculars de programació i robòtica per a l’alumnat.
    • Indicador: nivells acadèmics en els que s’han incorporat les activitats.
  4. Actualitzar els documents de centre incorporant les referències a l’àmbit digital.
    • Actuacions: actualització de les NOFC incorporat aspectes d’usos de l’estratègia digital.
    • Indicador: document elaborat (fet / no fet).

Encara ens queda molt de camí…, però un cop fets els primers passos ningú ens aturarà i veureu com els petits canvis que anirem fent els propers anys ens portaran a tenir una molt bona Estratègia Digital al nostre Centre.

Referències

• Estratègia digital de centre. Seguiment de 6 de juliol de 2023 (accés).
  • Selfie de l’estudi diagnòstic. Conte dades confidencials (accés restringit per protecció de  dades).
  • Addenda de les Normes d’Organització i Funcionament de Centre (NOFC), sobre els dispositius electrònics cedits pel Departament d’Educació. Data d’aprovació: 1.9.2022 (accés).