l’Aula d’Acollida a la biblioteca Joan Triadú.

Alumnes de l’aula d’acollida han visitat la Biblioteca Joan Triadú de Vic, aquest divendres 5 d’octubre. Una responsable de la biblioteca  els ha explicat els serveis que ofereix i quins usos es pot fer del carnet. De fet, bona part dels alumnes han aprofitat la visita per fer-se el seu carnet. Durant prop de dues hores, els estudiants han resseguit els diferents espais de l’equipament, d’entre els quals un de molt útil per a ells: l’espai d’autoaprenentatge, on hi ha una bona col·lecció de llibres en català, especialment pensats per als aprenents de la llengua. El grup d’alumnes que han participat en la visita són de l’Índia, l’Equador, Bolívia, Perú, Colòmbia, Ghana, Senegal, Marroc, Guinea Bissau i Geòrgia.