Comiat 1r d’ESO

Un dels missatges que han volat en els avions de paper de 1r d’ESO, per Maroua (1rB):

“Sigues feliç amb poc, gaudeix amb molt”

El divendres 19 de juny ens hem acomiadat tot l’alumnat de 1r d’ESO i el professorat del nivell en una trobada conjunta. A través d’una activitat lúdica (aeroflèxia) ens hem enviat missatges encoratjadors i de bons propòsits. Bon estiu!

El músic Xef Vila imparteix el taller ”Combo musical”, una activitat extraescolar en marc del POEFA. Aquí teniu una mostra del treball que ha fet amb en Guim, l’Itoain, la Cèlia, la Martina, l’Ona i la Divine.

Care Santos. Instagram live

L’escriptora Care Santos, autora entre d’altres novel·les de “Mentira”, farà un directe per Instagram Live dijous 23 d’abril a les 12h en català i a les 13h en castellà. Els nostres alumnes de 2n ESO, que han llegit el llibre participaran, amb preguntes que ja tenen preparades.