El músic Xef Vila imparteix el taller ”Combo musical”, una activitat extraescolar en marc del POEFA. Aquí teniu una mostra del treball que ha fet amb en Guim, l’Itoain, la Cèlia, la Martina, l’Ona i la Divine.

Care Santos. Instagram live

L’escriptora Care Santos, autora entre d’altres novel·les de “Mentira”, farà un directe per Instagram Live dijous 23 d’abril a les 12h en català i a les 13h en castellà. Els nostres alumnes de 2n ESO, que han llegit el llibre participaran, amb preguntes que ja tenen preparades.

Què són els materials? La base del futur.

Els estudiants de 1r d’ESO i batxillerat s’han reunit virtualment amb la Núria Salan, presidenta de la Societat Catalana de Tecnologia i Professora de la UPC.
Agraïm a la Núria la seva disponibilitat i paciència per adaptar-se al format virtual.

El confinament ens ha portat a mantenir un contacte virtual amb vosaltres, alumnes i famílies, però no oblideu que el vincle que hem fet durant el curs es manté, seguim sent les vostres professores i professors, a prop vostre, seguint el vostre aprenentatge i desenvolupament personal. Totes les circumstàncies de la vida en porten un aprenentatge nou, aquestes, per dures que siguin, també i estarem aquí per guiar-vos i ajudar-vos.