Taller d’eficiència energètica 2n ESO

Els alumnes de 2n d’ESO han realitzat un taller sobre eficiència energètica, organitzat per l’Ajuntament de Rubí, dins del projecte “Impacte Verd”, en el qual, l’han mostrat a l’alumnat d’una forma pràctica, la manera de consumir de forma sostenible, que fer per reduir el nostre impacte mediambiental i alhora estalviar diners; i també, com estalviar i ser eficient a casa.

1. Miguel García Ribas

El taller ha Estado muy bien. A la clase nos ha encantado poder disfrutar de este taller tan bonito.

2. Joel

El vídeo ha estat interessant, en aquest projecte hem estat treballant el procés de reciclatge, i ha estat molt interessant.

En general aquest projecte me ha agradat molt.