Dones que admirem pels seus valors

Coincidint amb la setmana del 8 de març (Dia de la Dona) els i les alumnes de 1C i 1D de CULTURA I VALORS ÈTICS van fer les seves exposicions orals sobre dones que admiren pels valors que ens han transmès o ens transmeten avui dia.
La setmana anterior en grups de 3 o 4 van escollir les dones que volien presentar i van sortir les dones següents:
ANNA FRANK , GRETA THUNBERG,  MALALA  YOUSFZAI, HANNA COCKROFT i J.K.ROWLING

Els valors d’aquestes grans dones són:
la reivindicació dels Drets Humans i civils de les dones, generar consciència per un món sostenible, la reivindicació del Dret a l’Educació per a totes les Dones, l’afany de superació d’una atleta paralímpica i l’èxit d’una escriptora que s’ha fet lloc en un món molt masculinitzat.

Un grup va mostrar especial interès pels valors transmesos per l’STEPHEN HAWKING i també el van presentar.
Val a dir que gràcies a la bona feina de recerca d’informació i a les exposicions de tots els grups vam veure que, afortunadament, al llarg de la història i actualment, hi ha moltes persones amb valors que posen el seu gra de sorra per fer d’aquest món un lloc més just i amable.
I també hem après que amb passió i confiant amb nosaltres mateixos i mateixes podem superar grans reptes.
Cal celebrar que actualment els i les joves ja tenen referents a seguir que són dones com la GRETA THUNBERG i la MALALA YOUSAFZAI!! Anem per bon camí!
Feu una ullada a una mostra de les presentacions tan boniques que van fer!
Bona feina nois i noies!