Projecte Multidisciplinari 2n ESO

Enguany, els alumnes de 2n d’ESO, han realitzat un projecte multidisciplinari des de global Scholar, Escola Verda i la matèria de C. Socials.

La temàtica tractada ha estat la quantitat de residus que genera la població, sobretot als països desenvolupats (zones urbanes), les seves conseqüències socials i ambientals, com reciclar aquests residus i per últim els punts de reciclatge a Rubí.

El projecte s’ha desenvolupat mitjançant un power-point explicatiu que s’ha fet en anglès, i que estava relacionat amb el projecte internacional “Resourceful Ciities” de Global Scholars que s’està fent amb els grups de 2n,  un mural exposat a la segona planta de l’annex i una exposició facilitada per l’Ajuntament de Rubí (Rubinet)  dedicada al reciclatge, com reduir residus orgànics i el seu cicle.

D’aquesta manera hem pogut completar un estudi des de l’àmbit Global al local, treballant un problema tan preocupant com la gestió de les ciutats modernes consumistes i molt poblades, les conseqüències tan ambientals com socials,  i les possibles solucions.