Concurs Odissea

Avui els alumnes de Llatí de 1r de Batxillerat, i tres alumnes valentes de 4t d’ESO C, comencen el concurs Odissea. Aquest concurs aplega grups de tot Catalunya, en la fase autonòmica, i al llarg de tres dies hauran de respondre preguntes sobre el món clàssic. Aquest any el concurs tractarà la Medicina al món antic.

En aquesta edició, a Catalunya hi ha 547 grups, i hi participen més de 1350 alumnes de 79 instituts diferents. Els que obtinguin una millor puntuació passaran a la fase estatal i competiran amb els millors de tot Espanya.

Aquí teniu el mapa amb tots els concursants.

Audaces fortuna iuvat!