Decatló 2020

Ahir es va dur a terme la tradicional Decatló 2020, que enguany s’ha adaptat per motius sanitaris. Si bé tradicionalment els alumnes anaven d’una aula a l’altra realitzant les diferents proves que els professors preparen, enguany ho han fet tot a través de la plataforma virtual Moodle, a part dels Kahoot que han preparat els departaments de Socials i Ciències, i el Just Dance que han preparat els professors d’Educació Física. Els alumnes han respost de tot: des de l’any de les Olimpíades de Barcelona fins al nom de diferents estris dels laboratoris; han escrit en anglès i han usat correctament llatinismes; han trobat déus de l’antiguitat i han resolt sopes de lletres… Han fet de tot!

L’enhorabona a tots ells!

I ara, us deixem alguns vídeos del Just Dance que van preparar des d’Educació Física!

Editat el 23/12/2020 a les 9:52.