E. M. guanyador del concurs “Històries Fòssils” amb el seu relat “Sanem i el fòssil desaparegut”

El nostre alumne de tercer de l’ESO ha rebut aquesta setmana els premis de l’Institut Català de Paleontologia de Sabadell.

És un dels guanyadors en la categoria d’alumnes d’11 a 13 anys amb un relat científic on el protagonista és el paleontòleg Miquel Crusafont.

Donada la situació actual s’havia ajornat el lliurament de premis que finalment no s’ha pogut fer al museu i per aquest motiu ens han enviat els premis a l’institut.

Mª Cinta Quintero Santiago, professora de ciències