21/2/24, Dia de les llengües d’origen

El passat 21 de febrer, un grup de 20 alumnes de la nostra Aula d’Acollida van anar a l’Ateneu de Rubí i van penjar uns escrits que havien estat treballant a l’aula, en les seves llengües, “mandinga, bambara i diferents dialectes de l’àrab” a uns estenedors improvisats al jardí de l’Ateneu.
Després varen llegir i cantar uns textos amb les seves llengües, la majoria dels escrits parlaven de l’estimació i adoració que tenen a les mames.
Els nostres alumnes van ser els encarregats a més de dinamitzar el final de festa amb una dinàmica típica de Veneçuela “El fil i l’agulla” i van preparar una coreografia de la cançó Coti x Coti dels Tyets.
N’adjuntem una entrada.