Dia de la llengua materna

Sabeu que al món es parlen més de 6000 llengües? I que al segle XXI se’n perdran més del 70%. Perdre una llengua és perdre una manera d’entendre el món.

La nostra manera és la de la llengua catalana, una llengua que ha sobreviscut als embats i les prohibicions com la del 1714 o la de la dictadura franquista. A pesar de tot, resistim i eduquem la canalla en català, la llengua materna de Catalunya.

Al Botey, però, tenim alumnat que a casa parla una altra llengua i que reflecteix la societat multiingüe, que no bilingüe, en la que actualment hi vivim.19 llengües que acompanyen el català i fan la nostra societat més rica.

El català, llengua de tots. Parla’l amb tothom.

Per visualitzar el vídeo, feu clic al següent enllaç: https://www.instagram.com/reel/DU_ea2KDnlb/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>