ESO
Vídeos gravats pels alumnes de l’optativa d’anglès de 2n ESO.
Al llarg del primer trimestre, hem treballat les 4 skills a través de la cançó de Britney Spears “Baby one more time“. Al vídeo que han gravat, els alumnes han representat a la cantant, fent de interviewer i de interviewee.
Vídeos gravats pels alumnes de l’optativa d’anglès de 2n ESO. Llegeix més »
Què estan fent les alumnes de 1r ESO? Divendres ho sabrem!
El 25 de Novembre, dia de l’eliminació de la violència masclista, inaugurarem el PUNT LILA BOTEY! 🟣 Gràcies a tot l’alumnat que està col·laborant durant els patis dels dimecres per a que tot això sigui possible!
Què estan fent les alumnes de 1r ESO? Divendres ho sabrem! Llegeix més »












