Els alumnes de 2n d’ESO utilitzen els dinamòmetres per mesurar forces.
Els alumnes de 2n d’ESO utilitzen els dinamòmetres per mesurar forces. Llegeix més »
Hem estat alumnat de Batxillerat Científic-Tecnològic i alumnat de 4t dESO.
Gràcies Isa, ha estat molt interessant!
Gràcies per regalar-nos aquesta estona i aquesta altra novel·la “El bosc de les ombres”. 📖Llegir ens fa més lliures!🤓📚