Art i natural

Les darreres setmanes l’alumnat de 1r d’ESO, des de Visual i Plàstica, hem estat experimentant amb materials naturals per tal de crear unes obres d’art orgàniques i molt, molt boniques!

Primer, vam fer collages utilitzant fulles de la tardor de tots colors, que vam enganxar al full amb engrut, una cola 100% natural. Van sortir papallones, ocells, cucs, flors, i tota mena de creacions ben originals!

Després, vam utilitzar el fang i altres elements de la naturalesa com pinyes, tronquets, glans o llavors per crear el nostre propi bosc de tardor i omplir-lo d’éssers fantàstics.

Ens ho vam passar d’allò més bé!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>