Primera acció reivindicativa per a un institut digne
El passat dijous 12 de març tota la comunitat educativa de l’Institut i de les escoles Josep Boades, Jacint Verdaguer i Els Estanys va ser convidada a una marxa lenta per reivindicar un edifici digne. La maniifestació va començar als actuals barracons i va acabar al terrenys on s’ha de construir el nou institut. Allà […]
Primera acció reivindicativa per a un institut digne Llegeix més »












