Alumnes de primària s’endinsen en l’Antic Egipte a l’Institut
El passat divendres 7 de febrer l’alumnat de 1r d’ESO va finalitzar el projecte Naveguem per l’Antic Egipte i ho va de forma ben significativa. La cloenda del projecte ha anat variant durant els darrers anys, però s’ha acabat imposant l’exhibició pública dels seus aprenentatges. Com a convidats especials, van visitar-nos un total de set […]
Alumnes de primària s’endinsen en l’Antic Egipte a l’Institut Llegeix més »










