Els alumnes de 3r d’ESO visiten entitats socialment actives a Girona
El passat dimecres, 18 d’octubre, els alumnes de 3r d’ESO van assistir a una sortida en la qual van poder visitar tres entitats que lluiten pels Drets Humans des de diferents àmbits. L’activitat s’emmarca en el projecte De la revolució al canvi, que pretén que els alumnes coneguin els drets que protegeixen a totes les […]
Els alumnes de 3r d’ESO visiten entitats socialment actives a Girona Llegeix més »






