Quatre docents del centre realitzen una estada a dos centres adscrits

Al llarg d’aquest mes, quatre docents del centre han fet una estada a dos centres adscrits, l’escola Fort Pienc i l’escola dels Encants. Tradicionalment, part del seu alumnat acaba escollint l’INS Fort Pius com a institut per cursar la secundària i, per tant, els equips de primària tenen molt interès a conèixer la realitat de l’INS Fort Pius. L’estada també ha servit per recollir els seus neguits i suggeriments.

Com a institut arrelat al barri, l’aposta del nostre centre és conèixer de primera mà les escoles de primària de la zona per poder garantir la correcta incorporació de l’alumnat que acabi escollint l’INS Fort Pius i agafar el relleu de la bona feina feta a primària.

Aquestes visites han servit per conèixer el dia a dia del projecte pedagògic de les dues escoles, per tal de garantir la millor adaptació de l’alumnat que esculli el nostre centre i també per aprendre de les metodologies, propostes pedagògiques i dinàmiques dutes a terme als dos centres.

Aprofitant la sessió de formació del programa Magnet, els quatre docents han aprofitat per compartir les seves impressions amb la resta del claustre.