L’institut

Benvolgudes famílies,

En primer lloc us volem donar la benvinguda al nostre web.

Com ja sabeu, l’Institut Ermessenda de Girona és un institut de recent creació que acull  l’alumnat de la zona de l’eixample de Girona. Els nostres alumnes gaudeixen d’unes bones instal·lacions i, deixeu-nos-ho dir, d’un equip de professors que treballen amb gran motivació i empenta per aconseguir que tot plegat vagi endavant amb èxit.

Val a dir que ens enorgulleix molt que ens hàgiu triat com a centre per dur a terme una tasca tan important com és la formació acadèmica i l’educació general dels vostres fills, tasca no gens fàcil que cada cop més requereix la màxima implicació de tota la comunitat educativa, i sobretot de les famílies.

Us volem agrair per avançat els vostres esforços i la vostra voluntat de col·laboració. Esperem de cor que tant el professorat com les famílies treballem junts en la mateixa direcció i aconseguim, entre tots, formar bones persones capaces d’afrontar el futur que els està esperant. Estem a la vostra disposició pel que calgui.

Molt atentament,

Firma