XERRADA D’ERGONOMIA A CAN PRUNELL

Dijous passat el fisioterapeuta Òscar Navacerrada va oferir als nostres alumnes una xerrada sobre ergonomia.

L’ergonomia és la ciència que serveix per aconseguir una bona eficàcia entre la relació de l’home i la màquina, en el nostre cas, entre els alumnes i la seva posició a l’aula o bé davant l’ordinador o dispositiu mòbil.

L’Òscar ens va explicar com està formada la nostra columna vertebral, de quina manera podem cuidar-la bé tot evitant algunes males postures i millorant el nostre espai d’estudi. Ens va quedar ben clar quina és la millor opció per evitar problemes que poden sorgir d’aquí uns anys.

Ara només ens queda posar en pràctica tots els consells del fisioterapeuta, tant a classe com a casa!