VOYAGE À ALBI

El dijous 17 de maig vam iniciar el nostre viatge a Albi.

Vam quedar tots a l’ institut, a un quart de set del matí. Quan va arribar l’autobús, hi vam pujar per anar cap a Perpinyà. Allà vam visitar el Palau dels reis de Mallorca: vam començar la visita pels exteriors de la muralla i més tard vam veure els interiors i vam pujar a la torre de l’homenatge.

Després vam baixar al centre de la ciutat, on vam esmorzar i vam visitar l’església  i seguidament les botigues.

A continuació, el nostre destí era Carcassonne, on vam visitar la ciutat emmurallada i la catedral i on vam dinar i vam fer una volta pels carrers i botigues.

A la arribada a Albi vam anar a l’Hotel (Ibis) a deixar les maletes.

Vam anar a visitar el poble, començant per la catedral i els jardins del Museu Tolouse-Lautrec i el Pont vieux. Tot seguit, vam anar a sopar a un restaurant,on ens van tractar molt bé i vam riure molt.

Per últim vam anar a l’Hotel a descansar ja que al dia següent havíem d’aixecar-nos a les set.

El divendres vam anar a conèixer el Parc Rochegude que té moltes espècies diferents de flors i plantesls i hi vam passar una bona estona.

Després vam anar a l’institut amb el qual farem l’intercanvi l’any que ve. Era molt gros, amb tot un camp per estudiar i edificis per quedar-se a dormir, una cafetería enorme que gestionen els mateixos alumnes i una planta sencera per fer ciències.

Per dinar vam anar a la ciutat de Toulouse i vam comprar detalls pels familiars. És una ciutat molt gran on la vida gira entorn del riu Garona.

Per concloure el viatge vam anar cap a Narbonne a visitar la seva catedral i el centre de la ciutat, on vam berenar la típica crêpe.

Finalment, vam agafar l’autobús i vam tornar cap a Girona, on arribavem cap a les vuit del vespre.

Alumnes de 2n i 3r de Francès