VOLUNTARIS DE L’ERMESSENDA DE GIRONA AL GRAN RECAPTE

Els dies 25 i 26 de novembre uns vint-i-cinc nois i noies de l’institut Ermessenda de Girona van assistir per fer torns com a voluntaris del Gran Recapte, una activitat que consistia a anar al supermercat Bonpreu de l’avinguda Pericot per repartir bosses als clients i informar-los dels productes que podien comprar per oferir-los al Banc d’Aliments amb l’objectiu d’ajudar la gent sense recursos. Eren: Taïna Marquès, Pau Roca, Manuel Soto, Dara Coll, Jiajia Chen, Biel Pont, Andrea Gildau, Gashaw Lladó, Aryery Álvares, Joneyma Cuenca, Júlia Brugués, Nina Casacuberta, Mar Bagüeste, Pau Ganigué, Aina Manyé, Ohan Gimeno, Paula Marroyo, Eloy Garcia, Luca Zucchero, Adrià Polanco i Nil Vinyes.

Des del centre, professorat i AMPA tenim com a objectiu bàsic promoure les activitats de voluntariat com a part essencial de la formació dels nostres alumnes per tal que prenguin consciència de quina és la realitat que els envolta i que reflexionin sobre la manera com poden incidir en la millora d’aquesta realitat.

Els organitzadors d’aquesta activitat al barri ens van felicitar per l’actitud i l’assistència dels nostres alumnes, que van ser valorades amb un excel·lent. Moltes gràcies a tots i a totes!