Visitem la biblioteca Carles Rahola

Els dies 22 i 29 de gener, els alumnes de 1r d’ESO A i B, respectivament, vam fer una sortida per veure la nova biblioteca de Girona, situada molt a prop del nostre institut i inaugurada el mes de desembre. La visita guiada, que va durar dues hores, va ajudar-nos a conèixer el funcionament d’aquest espai, el seu fons i els diferents recursos i documents que hi podem trobar.

La nostra guia ens va explicar que la biblioteca Carles Rahola s’ubicava en un edifici intel·ligent, és a dir, que tot funcionava a partir de la robòtica i ens va ensenyar els jardins verticals exteriors. Ens va mostrar les diferents sales de les tres plantes (infantil, juvenil, música, art, quiosc…) i ens va detallar com podíem consultar el catàleg i com funcionava el sistema de préstec i de retorn de documents. Finalment, va donar el full de sol·licitud als alumnes que encara no tenien el carnet per tal que el poguessin demanar.

Ara que sabem com funciona, ja podem començar a ser-ne usuaris habituals!