Una sessió d’economia als alumnes de P5 del Pla de girona

El dijous dia 22 de gener, els alumnes de l’optativa d’Economia vam anar a fer unes activitats pràctiques amb els alumnes de P5 de l’escola Pla de Girona, on hem estudiat alguns de nosaltres.

Vam començar jugant al Memory però una mica modificat ja que calia adaptar-lo als alumnes d’educació infantil. Cadascun dels nens tenia una targeta de paper on hi havia dibuixat un moneder o una targeta de crèdit amb diners. El joc consistia a trobar parelles d’algun producte (magdalenes, galetes, joguines…) que tenia un preu i que els nens podien comprar fins a gastar tots els diners. Per tant, amb aquest joc treballaven la memòria, les sumes i les restes.

També els vam explicar d’on prové la paraula “euro”, els vam estampar a la mà el símbol d’aquesta moneda i vam dissenyar una guardiola per a la seva classe. Finalment els vam explicar un conte sobre quatre ratolins que buscaven formatge i que, en trobar-lo, se l’havien de repartir.

Per nosaltres aquesta activitat va resultar molt interessant, i podem assegurar que els nens de P5 s’ho van passar d’allò més bé.

Text: IKER RIVERO