Tallers de Nadal

El dia 21 de desembre tots els alumnes de l’institut Ermessenda vam participar conjuntament en els tallers de Nadal. N’hi havia de molt diferents i adreçats a tots els cursos: taller de làmpades de lava, taller d’esports amb la Wii, Cinefòrum, taller de postals de Nadal i taller de cuina fàcil, entre d’altres.

Aquest va ser un dia especial perquè fèiem les activitats amb els alumnes d’altres cursos i això va servir per conèixer-nos millor. Va ser una jornada de cohesió on tots estàvem barrejats. Cada alumne podia escollir dos tallers diferents i experimentar dues activitats de temàtica ben diversa.

A més, aquest dia vam fer un pati més llarg que els altres dies. Va ser una jornada més lúdica que les altres i, per això, vam acabar l’últim dia de classes de l’any amb entusiasme i molta alegria.

Pau Roca

4t A ESO