L’OCELL PUHUY

Durant aquest segon trimestre els alumnes de l’aula d’acollida de l’institut han participat en el projecte Arrelarreu Contes, organitzat per Òmnium Cultural i que s’ha desenvolupat al centre. Es tracta d’un projecte en què els alumnes han preparat un conte dels seus països d’origen per explicar-lo a la biblioteca Carles Rahola dins l’espai “L’hora del conte”. Per tant, a la vegada que han consolidat l’aprenentatge del català, han millorat l’expressió oral i han fet una tasca de sensibilització intercultural.

Abans de l’estrena, que ha tingut lloc a la biblioteca Carles Rahola el dijous 9 de març a les 18h, els alumnes han representat el conte mexicà L’ocell Puhuy, que tracta sobre l’amistat i l’honestedat, davant d’un públic molt especial: els alumnes de P5 de l’escola Pericot, que van estar molt contents i hi van posar molt atenció!