L’ESTRANYA DESAPARICIÓ DE LA LAURA I JOSEP TORRENT

L’estranya desaparició de la Laura és el títol de la primera lectura que els alumnes de segon d’ESO han fet aquest primer trimestre, i Josep Torrent és l’autor d’aquesta novel·la, en què una adolescent de 15 anys desapareix misteriosament i on hi juguen un paper important les tempestes, el llibre El príncep de Vilamaniscle i el món medieval.

El nostre centre aposta per la presència d’autors a les aules, i en aquesta ocasió va ser el torn de Josep Torrent, que ens va visitar divendres 18 de desembre per explicar com havia nascut la idea de fer aquesta obra i com l’havia dut a terme, per acostar el procés d’escriptura als adolescents. I sobretot per respondre totes les qüestions que havien anat sorgint mentre en feien la lectura i sobre aspectes del món medieval, del qual l’escriptor és un apassionat i que els alumnes estudien aquest any a la matèria d’Història.

Per acabar, abans de signar els llibres, Josep Torrent va donar les gràcies als nois i noies de segon per la seva atenció i els va felicitar per les preguntes que havien formulat.