Gimcana matemàtica per Girona

El dimecres 19 de desembre de 2018, els alumnes de 4t del nostre institut vàrem fer una gimcana matemàtica, un treball pràctic fora del centre en grups cooperatius. Cada grup disposava d’unes instruccions que ens portaven a trobar localitzacions per Girona, on trobaríem resposta a diferents incògnites. La gràcia de la gimcana era que les coordenades de cada punt les obteníem a partir de diferents operacions matemàtiques.

Aquest repte matemàtic va començar a les 9:00h del matí a l’institut i a les 13:45h havíem de ser a la plaça Independència amb totes les incògnites resoltes.

En definitiva, als alumnes de 4t ens va semblar una activitat divertida i molt útil per repassar temes ja treballats a l’aula. De tornada a l’institut, ens vam fer una fotografia tots junts.