FESTIVAL DE NADAL PER A LES FAMÍLIES

Aquest any, l’Institut Nou de Girona va voler celebrar el Nadal amb un acte pensat per a les famílies que va tenir lloc el dilluns dia 21 de desembre a les set de la tarda. L’auditori, decorat per a l’ocasió, es va omplir de gom a gom per veure les actuacions dels alumnes del centre, que d’una manera o d’altra van participar en aquest esdeveniment.

Després del discurs de benvinguda de la directora, Sra. Maite Casas, els presentadors Andrea Gildau i Pau Ribas van donar pas a les actuacions. En primer lloc, una sessió de màgia amb la participació de Pol Gaya, Arnau Gispert i Iker Rivero. Tot seguit la coreografia de la cançó What do you mean realitzada per Laia Baixauli, Lara de Souza, Laura del Moral, Hanna Diyaf, Emma Gómez, Àngela Mármol i Anna Torrabadella. A continuació, la coreografia contemporània d’Alèxia Fernández, Nataly Galindo, Marce Jagliello i Nilo Torre.

Es va continuar amb la lectura dels poemes guanyadors en el II Concurs de poemes de Nadal, que van ser el de Mar Pi i Nina Casacuberta a 1r d’ESO i el d’Iván Jiménez a 2n, titulat El Nadal d’un color, guanyador absolut del concurs. El autors d’ambdós poemes van rebre el diploma corresponent.

Seguidament es va donar pas als balls que els alumnes de primer A i B havien preparat per grups durant el primer trimestre dins el programa de FAMA i a la cantada de nadales que van fer els alumnes de segon.

Llavors va arribar el moment del sorteig de l’excepcional i extraordinària panera de Nadal confeccionada pels mateixos nois i noies del centre, que n’havien venut butlletes amb la finalitat d’aconseguir diners per a les colònies. Finalment es van projectar uns vídeos amb imatges dels alumnes que van fer emocionar tothom i, com a cloenda, la professora Imma Quer va fer cantar tot el públic a tres veus. Realment emotiu.

Volem agrair de cor la dedicació de les persones, alumnes i professors, que han fan possible, amb el seu esforç i treball, que es puguin celebrar diades com la que vam viure aquest Nadal. A tots, moltes gràcies!