Tallers i festa de Nadal

El dimarts 23 de desembre va tenir lloc a l’Institut Nou de Girona la primera Festa de Nadal, molt esperada per tots els alumnes. La celebració es va iniciar a les 9h del matí amb la realització dels diferents tallers proposats per a aquesta diada: elaboració de dolços (piruletes de Nutella i Lacasitos i bombons de llet condensada amb galeta), decoració de CupCakes i tècniques teatrals.
En acabar aquests tallers, a l’hora de l’esbarjo, els alumnes van poder gaudir d’un esmorzar calent ofert per l’AMPA de l’institut mentre es preparaven per a l’espectacle següent, que va tenir lloc a l’auditori. Aquest acte, presentat per les alumnes Aryery Álvares i Joneyma Cuenca, va comptar amb diverses actuacions protagonitzades pels mateixos nois i noies del centre: Pol Gaya, Arnau Gispert i Iker Rivero van oferir al públic alguns trucs de màgia; Ivan Jiménez va fer un monòleg sobre el Nadal; Andrea Gildau i Tatiana Mendoza van interpretar la cançó Can’t stop dancing, de Becky G; Naomi Dragan i Alèxia Fernández van projectar un vídeo i finalment un grup de nois i noies va ballar la cançó Timber.
A continuació els estudiants van assajar Fama, el ball que haurien de representar davant dels pares una mica més tard, i es van anar vestint i maquillant. Mentrestant l’institut obria les portes a les famílies, les quals havien estat convidades a una trobada de cohesió que es va iniciar amb una xocolatada, també gentilesa de l’AMPA.
Tot seguit els pares i mares es van dirigir a l’auditori, on va tenir lloc un segon espectacle, ara amb un públic més ampli. En primer lloc tots els alumnes, per grups, van realitzar el ball de Fama que havien estat assajant durant el trimestre. En acabat es va sortejar la panera de Nadal, que va tocar a l’àvia de l’alumna Laia Baixauli. Llavors es va projectar un vídeo realitzat per Alèxia Fernández amb imatges del centre i per acabar, com a comiat, els professors van desitjar unes bones festes a les famílies amb un vídeo gravat especialment per a l’ocasió.
Va ser un dia molt especial i divertit que de ben segur que tots recordarem sempre: nervis i corredisses abans de les actuacions, satisfacció en haver fet una bona feina!