ACTE D’INICI DEL PROJECTE ROSSINYOL

El divendres dia 18 de novembre va tenir lloc l’acte que representava el tret de sortida de la vuitena edició del Projecte Rossinyol, un projecte que promou la UdG i que té la finalitat  d’afavorir la inclusió i la integració de l’alumnat nouvingut  mitjançant el voluntariat.

A les 6 de la tarda, alumnes de primària i secundària i estudiants de la UdG es van aplegar a la Casa de Cultura de Girona per rebre la benvinguda a aquest projecte i participar en una activitat de coneixença entre mentors i mentorats. A aquesta trobada hi van assistir, amb les respectives famílies, cinc alumnes del nostre centre: la Gabriela, l’Angie, en Kevin, en Dani i en Geng. Van estar molt contents amb els mentors i mentores que els havien assignat, amb els quals ja van intercanviar números de telèfon, van establir el dia i l’hora de les trobades setmanals i van parlar de les activitats que farien plegats.